I've made my desicion

Någon gång denna vecka ser ni mig på hästryggen igen, eller ja. Iallafall ifall ni tar er till det stallet jag tänker rida i ett tag framöver, haha. Annars får ni visualisera mig på ett jättefint svart/brunt halvblods-sto.
 
Vi har inte bestämt någon dag, men jag har iallafall bestämt mig för att försöka ta mig tillbaka till hästrna på något sätt. Jag är fullt medveten om att det inte på något sätt kommer bli som förut, men jag kommer ha en bra vän, en jätte fin hästhäst och massa gröna (just nu vita..) ängar och vallar att rida på! Kan det bli bättre just nu?
 
Ska försöka få mig en bild på fina Corint som hon heter, meanwhile hittar ni mig på gymmet. Det är där jag hänger nu mera!
 
 

Publicerat den 2015-01-25 - klockan 00:03:16





Hoppas du är tillbaka med ridningen snart ju! Härligt att du gymmar, man mår ju så jäklars bra efter ett gympass, man kan va super stolt! :)

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mycket träning, om mitt distansförhållande med min blivande soldat som bor 35 mil bort från mig, i Kil närmare bestämt, och mycket mer, kram! :)

2015-01-25 » 00:31:02

Hoppas det blir bra!! :D

2015-01-25 » 12:58:45

Åh men vi vill ju lääääsa <3

2015-01-25 » 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback