A HALLELUJAH MOMENT

När vi red idag, och jag frös som satan om tårna - fick Jag och Anna, kors i taket, ett såkallat Hallelujah Moment! Som förövrigt, för mig, innebär att du har kommit på något som kan förändra framtiden. hehe..

Vi kom i alla fall fram till att en stor anledning till att man fryser så om fötterna är ju för att man inte har nå blod som pulserar i ådrorna, right? Och varför har vi inte det, jo för att vi petar ju upp med tårna när vi rider, vilket gör att blodet rinner tillbaka... Och att vi inte rör på tårna gör att kroppen inte pumpar ut nå blod dit. Så Jag och Anna släppte stigbyglarna, satte tårna nedåt och jo, där kom blodet. Och inte gjorde det sådär satans ont heller om det brukar göra när blodet kommer tillbaka.

Jag och Anna önskar att vi hade kommit på de här tidigare. Förmodligen vet många av er redan det här, och jag och min lillasyster framstår nog som riktiga idioter för vissa, haha. Men det här var en revolutionerande nyhet för oss. haha.

Så från och med nu, kommer jag släppa stigbyglarna och peta ner tårna så fort jag får chansen - ja om jag fryser om dem vill säga..

Publicerat den 2012-12-09 - klockan 22:51:42






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback