Dagens frågor

 
dagens humör:  Glad och överraskad!
dagens mående: Ovanligt bra faktiskt!
dagens borde: Plugga.
dagens frisyr: a total mess pga vädret...
dagens smink: Mascara
dagens klädsel: skolan: Jeans - H&M, Skjorta - Gina Tricot.
dagens planer: plugg, plugg blogg, plugg..
dagens vill ha: Godis och Energidricka - got it!
dagens fundering: Hur ska jag klara det här..
dagens beroende: Monster energy, inne på min tredje nu!
dagens tråkigaste: Mattelektionen..
dagens längtan: Min älskade Witezz!
dagens super längtan: flytten!
dagens gjorde dig glad: När A sa de 3 orden - "jag älskar dig"
dagens låt: "Luckiest girl" - vinsten
 
 

Publicerat den 2012-12-04 - klockan 20:48:44





» Linn

- tack :)
Texten snodd av mig? ;)

Svar: tihi ja! :3
norinjonna.blogg.se

2012-12-04 » 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback