If a man whistles at you - don't respond. you are a girl, not a dog.

Den här dagen kan helt ärligt gå och hänga sig. Hur mycket dåliga saker ska man behöva uppleva på en dag egentligen?

Ni ska än en gång få några + och - från dagen, då jag inte tror att det blir samma effekt om jag ger en löpande text.

 +
Skype fungerar på min skoldator..
 + Jag fick ett B på matteprovet.
 + Jag och Anna var nära på att missa bussen hem från stallet, men hann på något mirakulöst sett visa oss
    för busschauffören trots att vi stod på fel sida av vägen och stängde grindarna till hagen..Riktigt snäll
    busschaufför!
 
 - Det är en ny storm på väg. Klass 2 varningen är uppe.
 - Min skoldator säger att den inte har något virusskydd och att trojaner attackerar min dator just nu, men
   för att få bort dem måste jag betala 56$ och det har jag inte råd med, samt att det inte är min grej att lösa
   att min skoldator har ett fungerande virusskydd. Så jag kan inte vara ute på internet,  för det kan vara
   "farligt".
 - Istället missar vi bussen sedan när det är bussbyte i Älmsta och får låna ICA's telefon för att ringa mamma då
   båda våras var urladdade.
 - Mina pringles är slut...
 
- Jag har träningsverk i hela kroppen.
 
Hate this day! Helt seriöst. Hoppas kunna vakna imorgon och bara börja om hela mitt liv...

Så hur har eran dag varit då?Bättre än min hoppas jag.
 

Publicerat den 2012-12-11 - klockan 15:03:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback