Life is even harder when you're stupid

Utav alla dagar jag borde ha ätit frukost på, så väljar jag den här dagen till det. Dagen då vi blir bjudna på "julfrukost" i skolan. Bra Jonna, bra där!

Idag var faktiskt första natten i lägenheten för mig, ironiskt nog. Och om jag ska vara ärlig så "sov" jag verkligen asdåligt. Faktum är att jag inte sov alls. Hur jag än försökte kunde jag inte somna. Så lite tur är det väl att det är sista dagen i skolan och allt vi ska göra är att äta frukost, städa efter frukosten och titta på någon julshow. Sedan kan jag gå hem.

Jag och Thomas fick välja mat idag - Fajitas blir det. Så det ska jag handla till efter skolan, innan jag åker till stallet.

Hur är er dag? Sista dagen i skolan för er också eller?

Publicerat den 2012-12-20 - klockan 08:27:00





» pam

superfin blogg du har! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
norinjonna.blogg.se

2012-12-20 » 09:51:28
» Anna

Fin blogg!
Kolla gänra in på min och säg vad du tycker om min nya design :D

Svar: tack så jätte mycket! Det ska jag!
norinjonna.blogg.se

2012-12-20 » 11:00:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback