Mellandagsrea i mitt hjärta

Sprang ner en stund på stan efter att endast ha sovit och spelar lol en hel morgon. För mina 300:- på h&m handlade jag 3 stycken bh'ar,  en grön tröja, ett nagellack, en ny mascara och hårspännen. Sedan köpte jag en klädroller också. Glömde dock att köpa det allra viktigaste, så det blir väl ett återbesök inom en kort tid.
Nu ska jag fixa till mig och ta mig iväg till A. Saknar han oerhört mycket!
Imorgon åker jag till stallet - myser med min ponnyplutt, rider ut och bara lever en ridskoleryttares dröm!
 
Som ni kanske har märkt kommer nästan inga bilder upp på bloggen, och när de kommer upp är det ofta bilder i repris. Någonting har hänt med min mobil och jag kan inte vara ute på internet överhuvudtaget. Facebook, instagram, twitter - inget funkar. Tråkigt, men jag ska försöka lösa det problemet. tillsvidare får ni lite gamla bilder!
 

Publicerat den 2012-12-26 - klockan 17:35:15






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback