Nelly.com

 
Nelly.com
 
Vad tycker ni om webbutiken Nelly.com?

Personligen älskar jag den. Jag är inte mycket för att köpa kläder överhuvudtaget men Nelly.com är bland de första sidor jag tittar på när jag väl ska köpa kläder.
Det är riktigt snabb leverans och kläderna håller oftast bra kvalitét.
Ett stort minus är dock att man måste skriva ut restursedeln.. Hur många äger en skrivare just nu? Ja okej, det gör min familj. Men det är ändå väldigt drygt - mycket bättre när man får med retursedeln i paketet och bara behöver klistra på eller fylla i lappen!

Vad tycker ni om Nelly.com?
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 

Publicerat den 2012-12-19 - klockan 12:46:00





fin blogg :)

Svar: Tack så mycket!
norinjonna.blogg.se

2012-12-19 » 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback