Take a moment and make it perfect

Ingenting händer i mitt liv just nu. Allt är faktiskt bara supertrist Så jag förstår att ni är missnöjda.
Skolan var som vanligt, oerhört seg. Ingen buss gick som den skulle i morse vilket resulterade i att vi fick ta en senare buss till skolan och jag fick skäll av en lärare som inte lyssnade på min anledning för fem öre. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket ifrån skoldagen, undrar om jag har ett kort närminne, vet däremot att jag gick till A efter skolan och stannade där tills det var dags för judo. Jag tvingade honom att titta på julkalendern med mig, vilken jag faktiskt tycker är helt okej i år! Tittar någon av er på julkalendern? Och sen försökte jag pressa honom på vad han vill ha i julklapp. Tror dock att jag redan att jag har bestämt mig för vad jag ska köpa - ska bara hitta den perfekta! Hur känner ni med julklappar - vissa tycker det är jätteroligt att handla julklappar. Själv tycker jag det är väldigt roligt att ge bort julklappar, men har desto svårare att köpa dem eftersom att jag är så himla kritisk. Det ska verkligen vara perfekt.

Vi hade en ny tränare idag på judon. As snygg var han. Det var vår vanliga tränare's son som var där i stället för sin far som uppenbarligen inte kunde närvara själv. Både jag och Thomas hoppas, även om sannolikheten är liten, att han kommer att fortsätta träna oss då han helt klart var mycket bättre än sin far. Anpassade träningen mycket mer, fick det att hända saker och hjälpte hela tiden till. Tummen upp till dig! Nu på fredag och lördag är det graderingsläger, det krockar lite med stallet - men det får helt enkelt lösa sig. För jag ska ta den här graderingen.

Jag tänkte också svara på några frågor jag har fått ett flertal gånger nu:
 
Du säger att du har hög statestik, men du har knappt några kommentarer. Om du hade en hög statestik, borde du inte ha fler kommentarer då?
Svar: Anledningen till att det inte finns så många kommentarer är för att jag väljer att ta bort de flesta. Någonting är fel på min kodmall/stilmall så för många kommentarer fuckar upp hela bloggen. Detta ska åtgärdas så fort som möjligt.
Kommenterar du din egna blogg? För när man trycker på namnet där länken till den som kommenterar's blogg ska vara, så kommer man ibland till din blogg igen. lame.
Svar: Nej du, jag kommenterar inte mina egna blogg. Eftersom att kodmallen är uppbyggd så att namnet är en länk så måste det alltid finnas en länk där. Så när någon - utan blogg - kommenterar så hamnar min länk där.
 
Vilket program använder du när du gör din header. och säljer du designer?
Svar: När jag gör min header använder jag Photoshop Elements 7.0. Enkelt och smidigt. Jag är självlärd genom youtube i princip. Jag är inte sådär jätte bra på designer utan använder mig väldigt mycket utav hjälpsidor och sitter och knåpar. En design tar för mig flera veckor att göra, så hela designer gör jag dessvärre inte. Däremot headers kan jag tänkte mig att göra och idéen har snurrat lite i mitt huvud.
 

Publicerat den 2012-12-11 - klockan 00:47:35






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback