5 saker jag inte kan "leva" utan

Tycker det är så fånigt att säga att man inte kan leva utan sin till exempel mobil, jag menar - det kan man ju? Så jag sätter sådanna här "- pluppgrejercitatmojänger vid leva, för det är så det känns.

1. Min mobil - jag älskar dig.
2. Min spotifyyy! Kärlek på den!
3. Min deo och someday parfym. Usch på att inte lukta gott.
4. Min dagbok/emotionpad. Det är bra att vädra sina känslor ibland.
5. Mina underbara kompisar, inkl min hest. Tack för att ni finns.
 
Har ni någongång tänkt på hur sjukt mycket vi kan behöva en sån där liten "onödig" grej.. Som tillexempel min "emotionpad", som jag kallar det. Ett vanligt slitet block..
Har ni någon sådan pryl som är så liten i den stora världen men stor i din egen lilla värld?
 

Publicerat den 2012-11-02 - klockan 23:14:04






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback