A dream is a wish your heart makes

Fullt upp idag! Ska alldeles strax gå upp och duscha. och äta lite. Klockan 12 går bussen mot stallet. Rida ut Witezz med Anna och Illuztra, ingen jätte lång runda men det är perfekt för mig och Witezz att försöka "komma överens".

  • Jag ska ta det lugnt, inte stressa upp mig utan bara rida som om inget händer.
  • Witezz ska vänta på mina komandon.
  • Jag ska tänka på att räta upp överlivet och hålla upp händerna samt korta tyglarna en aning.
  • Jag ska tänka i nuet, inte tänka att om 2 meter ska jag galoppera utan nu travar jag.

Det ska nog funka bara finfint.
Efter stallet åker jag direkt till Norrtälje och tränar lite judo. Mer finns det inte tid för. Ska försöka klämma in lite matte och sådant ikväll också kanske kan ta med på bussen till stallet. Vi tar den här lediga måndagen med storm också!


Publicerat den 2012-11-26 - klockan 10:08:00





Kolla in min blogg:
http://ponnyers.blogg.se/ :)

2012-11-26 » 14:02:10

fin header. vilket program använde du när du gjorde den? :)

Svar: Hej. jag använder Photoshop element 7.0 när jag gör mina designer :) Kram
norinjonna.blogg.se

2012-11-26 » 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback