Dagen i allmänhet

Anna skulle ju som sagt tävla lite hoppning idag så det blev en tidig morgon när klockan slog 4.15. Vi åkte hemifrån vid 5, för att vara där klockan 7. Något var inte bra idag och Anna fick inte hem någon placeringen alls. Men vi tar na tag nästa gång. Coola jag har även skaffat VideofyMe så ni får faktiskt en film på när Anna hoppar Strumpan i L:C. Tipsa gärna om ni ser något som skulle kunna göras bättre.
 

Efter hoppningen red jag ut Witezz själv. Vi red en liten runda bara pågrund av bristen på tid och att hon gick ganska hårt igår. Hon var jätte duktig, gick väldigt fint och tittade inte alls på mycket. Jag kunde hålla henne i kort galopp utan att hon spände upp huvudet och ökade. Väldigt stolt över våra framgångar!

Ikväll blir det chillkväll. Ska nog göra en design till Anna och byt design själv. Mina kommentarer har ju buggat upp så kan inte se de som kommenterar's url-länkar. Oerhört störande då jag älskar att kolla mina läsares bloggar.. Så det ska helt klart fixas!

Min lillasysters blogg hittar ni HÄR!
 

Publicerat den 2012-11-04 - klockan 18:31:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback