Den stora snackisen

Japp, it's official - Justin Bieber och Selena Gomez har gjort slut.

Det har gått sjukt mycket rykten sedan Justin's lade ut sin "Lingse" bild på instagram. Och egentligen har jag nog förstått att det är sant, men har inte velat tro det..

Synd på ett sådant fint par, men om ryktena om att Selena bara utnyttjar Justin's spotlights är sanna så är det inte mer än rätt. Det är heller inte helt omöjligt. Tänk er - När Jonas Brother var stora, då dejtade hon Nick, när första twilightfilmen kom ut och hela de gänget vart riktigt kända, då dejtade hon Taylor Lautner och nu dejtade hon Justin. Så helt omöjligt är det ju inte.

Jag är glad om Justin är glad, that's life.
Vad tycker ni? Bra/dåligt, sant/falskt? Jag är nyfiken!
 

Publicerat den 2012-11-10 - klockan 23:32:22





hejhej fin blogg, väldigt mycket fina bilder här de jag kollat runt påå

2012-11-11 » 00:46:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback