Det går bra nu

Förlåt för superdålig uppdatering, men det är rätt dåligt internet på Åland. Rättare sagt ingen alls.
Har iallafall kommit hem nu efter ett supermysig kryssning, helt klart höjdpunkten för detta lov. Fick upp en världans massa gamla minnen och jag insåg hur mycket jag faktiskt har saknat min kusin. Han och jag brukade tillbringa hela somrarna tillsammans i Finland när vi va små och jag har så sjukt många minnen från det. Innan idag var det 5-6 år sedan jag såg honom och han har nu hunnit bli hela 20år. Herremingud vad åren går fort, själv minndes jag saker idag som om det hade hänt igår. Hoppar verkligen att vi kan fortsätta hålla kontakten, han är typ den snällaste och roligaste personen in the world. Vill bara bli liten igen, tillbringa varenda sommar i Finland med Martin och Farmor. Bara bada och cykla och sola hela dagarna långa.

Imorgon blir det back to reality, det vill säga tillbaka till stallet. Witezz ska ridas och det ska packas och putsas inför söndagen. Då åker vi iväg, tidigt som attan, till Sundsta och Anna ska tävla lite hoppning. Mysigt.

Publicerat den 2012-11-02 - klockan 21:29:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback