Försöker "laga" min design

Som vissa kanske har sett så syns inte "url/hemsida - länken" när noågon har kommenterat. Jag ser den inte heller och är djupt deprimerad över det. Har sökt runt på, ja gud vet hur många ställen.. Jag har ändrat kodmallar och stilmallar hit och dit, kollat runt på DDB och googlat i 190.. Hittar absolut ingenting, och just nu känner jag bara för att ge upp.

Är det någon som vet hur man gör?
Vad som alltså är själva problemet är att jag inte kan se blogglänken till de som har kommenterat min blogg. Den finns inte där överhuvudtaget. Om du har någon som helst idé - det behöver inte ens vara 0.1% chans att det funkar - bara snääälla ge mig en kommentar om hur jag ska åtgärda problemet..
 

Publicerat den 2012-11-04 - klockan 20:27:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback