Hästar finns inte

"Hästar är en frukt som inte finns"
 
Herregud är allt jag kan säga. Att gå in på denna facebook sida gör min dag. Självklart tror jag att hästar finns.... Men att se allas ragekommentarer om hur idiotiska de som har skapat sidan är - det om något är patetiskt. Varför inte bara luta sig tillbaka, skratta och leva vidare? Att sidan är så stor som den är beror ju på hatet emot den, alla utbrott mot sidan som gör att den får uppmärksamhet.

Dessutom är det ett jäkla snack där på sidan om hur folk riden på sina frukter - vad folk inte verkar förstå är att Hästar är en frukt som inte finns..

Kan inte annat än skratta. Vad tycker ni om denna sida?
 
Okej, det är kanske dags att jag inser detta, även fast det är sjukt jobbigt,
Lägger in två passande låtcitat för att lättare bearbeta och för att verka lite poetisk:
"It was only just a dream" 
"Jag har lurat mig själv för många gånger nu" </////3

Publicerat den 2012-11-28 - klockan 12:57:00





Fin blogg ! Skulle vara jättekul om du kikade in på våran blogg och lämnade en kommentar om vad du tycker om den, Kram! :)

2012-11-28 » 16:25:09

Håller helt klart med dig om den sidan, så sjukt onödig ändå :P
Kram!

2012-11-29 » 09:07:01

ha ha kul:) min humor

2012-11-29 » 11:41:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback