Interceptor

Har ni sett den nya ridstöveln?
Hur snygg!? Känns som att jag har blivit helt inne på ridstövlar nu helt plötsligt - från att när jag var liten och lovat mig själv att aldrig bära ridstövlar, så är det typ det enda jag ser. Iallafall, visst är dem snygga - det är den nya "interceptor", den kommer att lanseras på globen nu iår och kommer endast släppas i ett fåtal butiker. Däremot känns det här som en mer hoppstövel, eller? Tja, man kan ju använda den i dressyr också, men det känns kanske som lite för mycket detaljer där nere, eller. åh nu blir jag kluven - om vi säger så här. Jag skulle lätt vilja ha den. Vad tycker ni? Hiss/diss, hoppning/dressyr?

Publicerat den 2012-11-20 - klockan 11:00:00





Shiet va snygga!
To die for...
kolla min blogg så blir jag glad
kram :)

Svar: already dead!Din blogg var jätte fin! :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-20 » 13:50:16

De va jätte snygga!
VILL HA!
va gärna med i dagens blogg!
kram

Svar: Jag veet!
norinjonna.blogg.se

2012-11-20 » 14:36:48

Riktigt snygga :) Tror att de är bättre till hoppning, jag är en riktigt klassisk dressyrtant så detaljerna på foten är nästan lite mycket för mig, i alla fall på tävling :P Hade gärna haft dem till vardags dock ^^

Svar: Precis vad jag tycker! Men kanske skulle uka som lite allround, haha som för fattiglappar som mig som inte har råd med 2 par :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-20 » 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback