Jag grät när jag såg den här filmen..

"36 Hours to Hell" som handlar om hästen Royal Speed, barnbarn till galoppören Secreteriat visar hästslakt och hur dem mirakulöst lyckas rädda en utav dem drabbade. I 36 timmar står ett flertal intryckta hästar tillsammans utan varken vatten eller foder som sedan färdas till slakteriet i väntan på att bli skjutna och sedan hamnan som varumärken i matbutiker. Det är så tragiskt att jag vill gråta. Att så oskyldiga själar blir utsatta av så brutala händelser. Det som var värst var ju när h*n sköt hästen 8 gånger..  Nutte då..

Publicerat den 2012-11-22 - klockan 21:29:00





» Ida

hej! superfin blogg verkligen! är du intresserad av ett bloggbyte? jag har ca 400-500 besökare per dag, hör av dig och släng in en kommentar på min blogg om du är intresserad! :)
http://www.nattstad.se/idsas
KRAM IDA

2012-11-22 » 23:03:11

Ett bloggbyte är som ett länkbyte, du länkar till min blogg helt enkelt och jag till din

2012-11-23 » 07:27:43
» Alva

Fin blogg!! :)
Om du vill så får du jättegärna kola in min hästblogg och lämna många kommentarer! ;) Hoppas du gillar den och fortsätter läsa :)

2012-11-23 » 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback