Life is like box of chocolates, you never know what you're gonna get

Har precis skrivit en uppsatsliknande grej på engelskan där vi skulle "skriva ett mejl" till vår bästa vän och ge tips på filmer som bästisen kunde ha på sin dejt... Jag är så dåligt på sådant här - skriver aldrig så långt som jag vill skriva och när jag väl inser det finns det ingenting jag vill ändra i texten som inte skulle innebära att jag skulle behöva sudda halva pappret. Någon som känner igen sig? Hatar också när läraren ber sig läsa igenom sin uppsats innan man lämnar in - jag vågar typ inte göra det för jag skulle bara vilja skriva om allt. haha.
Nästa lektion är franska, och jag orkar verkligen inte. Den här dagen är så seg, allt jag kan tänka på är det där satans talet. Men det ska nog gå bra - tänka positivt var det ju man skulle göra.
Ikväll kommer portkod 1321 ut i dubbelavsnitt - taggaa!! - så det är väl vad jag tänker göra ikväll eftersom att jag inte ska åka till stallet. Saknar min ponnyplutt. Finns ju i och för sig inget som hindrar mig från att åka dit, men slutar ju fem så det känns rätt ovärt. Åker dit på torsdag ju, då ska vi mysa hela dagen lång - typ.
Men nu börjar lektionen snart, önska mig lycka till!

Publicerat den 2012-11-20 - klockan 10:59:48






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback