Ni gör min dag

 
Så jäkla pissig dag.

4 timmars sömn, inga läxor gjorda, slutade klockan 16.25, ingen kom och hämtade mig som bestämt, thomas kom inte in till norrtälje, ingen informerade mig om ändrade planer, A somnade, det regner. tror ni har förstått.

Dagar som dessa vill man ju bara gå hem och gråta.
Skulle ju åka och titta på lägenheten direkt efter skolan, men så vart det inte. och inte kunde någon ringa och säga att vi ska dit senare heller, nej där står jag i regnet som en idiot och väntar på en bil som aldrig kommer komma. Jag lånar telefon från skolan och får tag på mamma. Då får jag reda på att Thomas har glömt bort vår överenskommelse.. orkar inte.

Skulle ha vart med A efter lägenhetnsvisningen också, men jag skickade honom i sängen. Han satt och konstaterade hur elak han är som är trött när han har "lovat" - vilket han inte hade - att vi skulle ses. Han hade ju då vart vaken all night long och var rädd för att gå och lägga sig eftersom att han inte visste om han skulle kunna vakna. Och nu sitter jag här - vill prata med honom eftersom att han gör mig glad.

Men jag klarar mig gott och väl med er! Kommentarer och läsare rasar in och ni gör mig så himla glada med era kommentarer!
 
För att inte vara så negativ, så får ni några plus på den här dagen:
 + jag fick bra respons på mitt tal
 + de 2 sista avsnitten av portkod1321 kommer ut
 + Jag fick reda på att jag har sovmorgon imorgon - aka. hemstudie..
 + jag kom på ett bra ämne till min debattartikel
 + jag jobbade en hel sida på matten medans andra inte jobbade nått.

 
 
 

Publicerat den 2012-11-27 - klockan 18:26:00





Åhh fan vad surt :/ lider med dig <3

2012-11-28 » 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback