Not that i don't like it..

Det här kan vara det hittils tråkigaste lovet jag har haft. Allt beror nog på morgondagen, det kan bli kul men det kan också sluta i total tristess.
Vad har hittills hänt under mitt jullov. Ett ord - Stallet.
Inte för att jag inte tycker att stallet är roligt, men det är ju min vardag. Att åka till stallet är inget utöver det vanliga. Då tycker ni, jo men åk och gör något annat efter stallet. Om jag ändå kunde är mitt svar. Stallet tar hela dagen. Ni kan se det såhär:
Jag åker till stallet 12.15, skulle ju kunnat åka tidigare, om det hade gått bussar. Jag rider 1 häst och mockar 6boxar samt fodrar och vattnar. Även om jag skulle bli klar på 1 timme, vilket är helt omöjlligt om min polle ska få ordentligt med motion och boxarna rena och fina, så går ändå inte bussen hem förens 16.10. Detta gör att jag kommer hem tvid 16.30. Om jag nu ska vilja hitta på någonting annat med en kompis så måste jag duscha, äta, fixa mig och sen hitta en buss till denne kompis. Vad hinner man då göra med en kompis?
Och eftersom att jag har Judo på måndagar, och har varit i stallet tisdag, onsdag, torsdag och ska dit lördag och söndag så officiellt försvann mitt lov. Jag har ju träffat kompisar, rättelse - jag har träffat en kompis. Marielle. Men då åkte jag till henne vid 8 på kvällen och vad resulterade detta i  jo att vi gick och lade oss 3.30.
uch vad jag klagar, men det får man väl göra ibland?

Vad har jag gjort hittills idag då - jo jag har inte ens klivit upp ur sängen än. Jag har legat här med datan i knät och med katten på magen och tittat på ClarasLife på youtube. Hon kan nog vara den bästa vloggaren jag vet. Personligen tycker jag hon är mycket bättre än William Spetz, men smaken är som baken. Man känner igen sig i hennes åsikter och tankar och hon är supergullig! Väldigt värt att titta på!
Nej, o man skulle ta sig upp härifrån. Bussen till stallet går ju ändå om 35 minuter och jag måste tvätta lite innan dess. Bra Jonna. Bra.
Jag vill ha en kamera så att jag kan ge er nya bilder istället för gamla

Publicerat den 2012-11-01 - klockan 11:48:44






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback