Ted - The movie

Såg nyss Ted filmen med Anna.
Den var bra, inte sådär superduper bra. Men för att vara halft animerad så var den väldigt bra. Vissa saker kändes lite väl töntiga eller att de itne riktigt passade in. Men det var mycket humor och andra vanliga känslor.
Sen fanns ju den där tanken som jag alltid tänker på - att ett val/önskan kan påverka så mycket i både ditt och andras liv. Jag tycker i alla fall att ni alla borde se den, den var helt okej. Jag skulle ge den 4 stjärnor av 5 på grund av de där "töntiga" grejerna som var med. haha.
OBS är nog inte lämplig för allt för små barn. ***** som ni kanske kan se nedan.. hehee

Vill ni också se filmen - klicka HÄR. Gratis och lagligt, med dåligt textad...

 










 

Publicerat den 2012-11-26 - klockan 01:27:00





Hej!
Jättefin blogg!
Om du har tid över får du gärna kika in på min blogg, skriv gärna någon kommentar också. :)
Ha det bäst!
Kram, Annie

2012-11-26 » 09:39:05

Sv. Tack desamma! :) ♥

2012-11-26 » 09:53:27

Jag och Lucas tänkte se den nu :)
Gillar din blogg!
Lucas tycker att din häst är fin!

2012-11-26 » 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback