Trodde att jag hade missat bussem

Jag vaknade vid 11, fick panik eftersom att bussen till stallet går 12.00 från Norrtälje ch jag hade varken hunnit äta frukost, duschat eller ens gått upp från sängen. Så stressade igenom den här morgonen och sprang ner till bussen, för att få reda på att det är röd dag idag. Men andra ord, bussen går klockan 13.00 från Norrtälje.
Seriöst, u kiddin me? Så nu sitter jag här framför datan, bussen går strax från Norrtälje och jag och Anna spelar farmville och planerar hur vi ska göra göra i stallet för att hinna allt på så lite tid som möjligt.
Lastbilen ska städas och rosetter ska hängas upp, sen ska hästar tränas och stallet ska mockas. Anna ska packa och putsa och jag hjälper såklart henne med det.

Jag tipsade ju er om Pewdiepie för någondag sedan och tänkte att jag kan lägga upp en video från honom.
fast det gick att att få fram inbäddningskoden så ni får en länk istället..
http://www.youtube.com/watch?v=pXO76dbictU
Pewdiepie, happy wheels funny moments. U better watch it and then say what u think!
 

Publicerat den 2012-11-03 - klockan 13:03:14





» Elin

allt bra?

Svar: Hej! Allt är helt okej, det går i vågor. :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-03 » 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback