Undviker att blinka med risk för att somna

Efter 4 dagar helg är jag mer trött än någonsin - vad hände?
Idag satsar jag på plugget, måste bli klar med allt. A stötar mig via skype, haha, och efter skolan postas det paket och sen ska jag, Thomas och Anna få titta på nya lägenheten! Efter det kanske jag träffar A, vore ju väldigt kul!

Sen måste jag sätta igån med packingen på riktigt nu också - hjälpte till lite i resten av huset. Det är sjukt att vi flyttar om 4 dagar...
 
Vart ett kort inlägg, men dags att lägga fokus på skolan.
Stay tuned!
 
 

Publicerat den 2012-11-27 - klockan 09:56:00





Glöm inte min bloggtävling där du kan vinna en hel design, efter egna önskemål :D
Anmäl dig och följ instuktionerna
http://dressageofsweden.blogg.se/2012/november/bloggtavling.html#comment

Lycka till :D

2012-11-27 » 10:50:31

Hej!
Jag har just nu Frågestund på min blogg, om du har tid får du gärna kika in och ställa någon/några frågor!
Kramar, Annie

2012-11-27 » 11:49:29

jätte fin blogg! Sjukt söt ponny på bilden :) Är det din egna ponny?:)

Titta gärna in på våran blogg :) Skulle bli jätte glad, och kom gärna med förslag på vad vi kan skriva om?:)

2012-11-27 » 15:14:00

Ojjsan, förra kommentaren skickade jag till fel blogg :P men din blogg är jätte fin, super fin design!<3

sry för förra kommentaren ;)
kram!

Svar: haha, tack så mycket! :)
norinjonna.blogg.se

2012-11-27 » 15:14:44

Jag brukar känna mig tröttare ju mer jag vilar :P

Svar: hah, det roliga är ju att jag inte har vilat nå direkt mycket. Jag har varit i stallet, varit på SHM, packat aa.. massor..
norinjonna.blogg.se

2012-11-27 » 16:22:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback