When nothing goes right - go left

Skolan idag var ingen höjdpunkt precis. Förutom att jag fick ett C på bokrecensionen på engelskan idag! Drog från skolan vid 2 för att åka på möte med soc. och efter det åkte jag till min älskade ponnyplutt. Hon kändes lite sådär idag.. Gick jätte fint när jag jobbade henne på ängen, men det var inte meningen att jag skulle jobba henne på ängen, vart bara så illa tvungen när hon inte lyssnade i galoppen utan bara galopperade "iväg" liksom.. Får inte stopp på henne och drog till och med förbi Anna och Strumpan och det är verkligen inte likt henne. Ska ta reda på vad jag gör för fel så fort som möjligt, för något är det ju. En sak är säker och det är att det inte är min korta stubin i alla fall! Har verkligen jobbat på att inte blir arg på henne, utan bara rida vidare/gör om gör rätt. hmm, det löser sig nog snart. Taggar till helgen då Marre hänger med och fotar. Många fina bilder kommer det bli!

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, chatta med härliga mr.X och försöka få tag på ___ för att be om ursäkt!
Stay tuned!
 

Publicerat den 2012-11-06 - klockan 21:24:56






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback