X factor Sverige

Alla copycat program som Sverige gör är ju bara för mycket..  Orkar verkligen inte haha.

Witezz kändes helt okej idag. Upptäckte att det inte riktigt funkar att rida med pannlampa på henne. Men det löser sig! Idag "stack" hon inte med mig, men hon lyssnar fortfarande inte, ökar hela tiden och tar upp huvudet. Blir lite arg på henne men allt slutar med att jag blir ledsen, full med skuldkänslor för att jag har blivit arg på henne. Även fast hon dessa gånger förtjänar min ilska. Det hon gör är inte okej.

För övrigt är det bra. Orkade med dagen trots min minimala sömn. Fick även veta att vi är lediga på fredag. Eller ja, lediga och lediga... Vi fick en distans dag. Funkar perfekt för mig tycker jag eftersom att vi drar på Swedish House Mafia på fredagen! Längtar så sjukt mycket!
Sitter just nu och äter nutella. Det blir bara äckligare och äckligare för varje gång...

påtal o nutella, så vart det ändrade planer med Romanne. Hon kommer förmodligen på typ påsklovet eller sportlovet istället . Känns bra det med tanke på flytten.

Datum jag ser fram emot:


23 november - Swedish House Mafia
24 december - Breaking Dawn part 2
1 december - Flyttar
2 december - Globen Horse Show
8 december - Travgalan
22 eller 23 april - JUSTIN BIEBER
8 maj - One Direction, kanske...

Publicerat den 2012-11-16 - klockan 20:49:03






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback