Don't follow your dreams, chase them

 
Läste kart den 3e twilightboken igår och avslutade sedan kvällen med att titta på 4e filmen. Deppar sönder.
Svårt att förklara mina känslor för de filmerna/böckerna. De passar in så sjukt på mitt liv. Jag lever filmerna.
Rob är så sjukt snygg! Kan inte förlåta mig själv för att jag inte var i sthlm när han äntligen kom hit. ont i magen när jag tänker på de. Kommer aldrig mer inte ta chansen.
Nu taggar jag som satan till 5e filmen! Käärleek
 
Tävlade i helgen. Strumpan gick som en gud och hon å jag kammade hem en 3e plats. Sen sprang hon vidare i montén med Anna och tog hem 2a platsen! Nu taggar vi till Gävle, om de blir av, den 15/11.

Red Witezz igår, hon gick suveränt och jag hoppas det kan fortsätta så. Sista ridlektionen på torsdag, har lovat mig själv att rida så bra jag kan, inte bli arg - bara rida vidare. Klarar jag inte det så vet jag inte om jar klarar av att starta henne i dressyren på söndag. Bara en paynride men ändå... Man vill ju att det ska gå bra!
 
Ikväll är det judo och jag känner att jag knappt kommer kunna stå upprätt. Är så sjukt trött.
 
NO nu, stay tuned!
 
älskar den här bilden.

Publicerat den 2012-10-22 - klockan 09:18:31






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback