"Dressyr-tävling"

 
Nu ligger jag äntligen här i min säng och spelar farmville2 efter en lång dag i stallet! Imorse var jag i Rimbo och red lite dressyr på Witezz. Det gick helt okej, ingen rosett men jag är väldigt nöjd. Jag menar vad kan jag begära - hon är fyra år och det här var hennes första dressyrtävling. Och dessutom så gjorde hon ju vad jag bad henne om och hon gick jättefint. Det var bara galoppen som vart lite si och så, men det berodde mycket på mig, samt typ lite förstor volt eller vingligt på medelinjen och sådant Jag är som sagt jätte nöjd iallafall! Efter dressyren åkte vi tillbaka till stallet och fixade lite staket i vinterhagen. Imorgon åker jag in till Norrtälje och leker med Johanna om hon kan, annars leker jag med någonannan! Sen har jag ju judo på kvällen också! Vad ska ni göra på höstlovet?
Så här ser mitt lov ut:
Måndag - Kompis, Judo
Tisdag - Stallet
Onsdag - Bio/badhus med familjen
Torsdag - Stallet
Fredag - Kompisar!
Lördag - Stallet
Söndag - Stallet
Fullspäckad vecka som vanligt.

Publicerat den 2012-10-28 - klockan 16:28:14






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback