Everything will be okay in the end

I väntan på bussen som går strax. Somnade om så kommer  komma försent till historian ochmissa klassrådet.

Ridlektion igår, gick sådär. Hon kändes jätte fin men hela hennes sätt att vägra gå förbi någonting som 'inte ska vara där' gör mig så himla ledsen. Känns som att jag aldrig kommer få bukt på det. Så när vi red igenom dressyr programmet så knde jag inte galoppera på stora mittvolten efter som att hon inte kunde gå på närmare än 2m från sockerbitarna som utgjorde mitten av banan. Så less. Men även om jag är riktigt less på allt det där så kan jag säga att det är inte hene jag är arg på! Hon är bara 4år.. Det är mig själv. Jag blir väldigt arg och besviken på mig själv för att jag "glömmer bort" att hon bara är 4år.

Men eftersom att dressyrtävlingen är uppskjuten en vecka så har jag 2 ridlektioner var på mig att få bukt på allt sådant där.

Fick även ett par fina ridstövlar från min ridlärare. Skönt! Så slipper jag leta. Får köpa dom för 1000:- och det ska jag betala av när jag kan och ev. genom att hjälpa henne lite i sommar och så!

Ska  bara putsa upp dom ordentligt och ev byta snören på dem till ett par kolsvarta!

Nej men nu ska jag ta och pusta upp mig lite inför skolan! Vi hörs! :)


Publicerat den 2012-10-12 - klockan 08:50:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback