Forbidden to remember, terrified to forget. A pretty hard line to walk

 
Min dag har varit pretty awesome! ja.. förutom min lilla morgonaccident.......
Men iaf, åkte till stallet efter skolan, Red min älskade Witezz först med Anna och irrbloss. Vi red ut en liten runda å jag och Witezz tränade vidare på dels att gå först men också att inte titta så mycket på allt runt omkring! Sen körde jag ut på Strumpan medans Olli red Illuztra! Fort ska det gå, och det gjorde det! Strumpan känns otroligt bra och jag längtar tills den 20:e, eller vare den 21:a...hmm.. Aja syftar iallafall på datume då vi förmodligen gör våran sista ponnytrav start för säsongen!
Tagga!
 
Imorgon åker jag om lille Anna in till stora staden och tittar på 1½års jubileumet av NeverSayNever - by Justin Bieber! Ska bli otroligt kul. en massa beliebers,en kväll, en tid, en plats, en film! Det kommer bli galet! Är extra taggad också eftersom att BeautyAndABeatVideon kom ut idag och vi sååå kommer att slå det där rekordet, igen..., med hästlängder!

Watchout directioners - Beliebers go hard!
 
 

Publicerat den 2012-10-12 - klockan 23:26:17






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback