Does it feel better if I apologize for whatever it was I did

Sjuk dag idag. A började sms med mig - vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vet inte riktigt om han drygar eller bara är allmänt dum i huvudet.
Anyway. Skolan var sjukt seg, hur mycket mer orkar man liksom? Jag har jätte ont i halsen och hostar och nyser om vartannat. Hemma imorgon kanske..
 
Japp, hur det är bli med skolan imorgon så ska jag iallafall rida ridlektion på min underbara. Jag ska rida som om jag inte hade gjort annat i mitt liv. ni vet vad jag har lovat. Efter det kanske bestisfestis Marielle kommer till mig - alltid lika mysigt!

Nu ska jag dränka min hals i te och titta klart på Monte Carlo.
Stay tuned!
 
Witezz <3

Publicerat den 2012-10-24 - klockan 18:54:00





» Tilde

filmen LOL äger :)
vad tyckte du om den? :)

2012-10-24 » 22:50:55
» Tilde

fan, kommenterade på fel inlägg :/ skulle vara på den över :)

2012-10-24 » 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback