I don't regret my decision

 
Haha, gud va jag önskar att jag filmade idag.
Bestämde mig ju, efter många om och men, att åka iväg till stallet och trotsa min förkylning. Det var jobbigt, jag var trött och näsan bara rann men jag ångrar verkligen ingenting!

Eftersom att ridlektionen blev inställd så red jag och Anna lite dressyr på ängen istället. Witezz var superfin! Satte bda galopperna och var stadig och fin. Irrbloss däremot, asså lol, han bockade och skuttade och gjorde tvärtemot vad anna bad honom , jag kunde inte sluta skratta åt dem. De kom igenom dressyrprogramet efter många om och men. Sjukt rolig dag, men frågan är om jag blir frisk till i morgon nu..

Det hoppas jag verkligen för imorgon är det planerat att jag ska titta på lite bio med tjejerna i klassen. Desireé fyller år på söndag och det vore superkul att få hänga med dom. Kanske kan sova hos viktor om jag inte hittar skjuts hem. Vi ska kolla på Taken 2. är den bra?
fin bild på witezz idag.
 
 

Publicerat den 2012-10-25 - klockan 20:33:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback