I just have to...

Haha, jag måste bara, innan jag går och lägger mig, säga hur skönt jag tycker det är just idag att vi ställde om klockan inatt. Asså till exempel idag.Jag gick upp klockan halv7, men egentligen blev det ju klockan halv8. En timmes sovmorgon utan att försova sig, plus att jag fick en timmes extra sömn till dressyren! Det är ganska pro faktiskt! #1hextrasleep trendade tillochmed på twitter. lol

Däremot såhär mot kvällen är det ganska irriterande att man är trött när klockan är bara 11. Men det är ju för att den egentligen är 12. Fast den är ju 11, eftersom att klockan ska vara det, me vi är vana vid att den är 12 just nu... ehm,  asså logiskt tänkande är nog inte min grej..
Godnatt mer er!
 
 

Publicerat den 2012-10-28 - klockan 23:11:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback