Jag saknar tryggheten i dina armar

Att veta att man alltid har någon att vända sig till, någon som kan göra allt bra bara genom att finnas där. Jag saknar tryggheten. Tryggheten i en speciellt kille, en bästavän.
Är det en bra eller dålig sak att jag är upptagen dag ut dag in men stall, judo eller plugg? Att minsta lilla tid går åt till de? Stallet kommer först, plugget kommer sen, Judon är en extra grej för att hålla mig i form. Vart kommer kompisarna in? att festa och ha kul, umgås me de som får mig att må bra.
 
I don't blame anyone. Jag valde det här livet själv. Men ibland undrar jag om jag har valt rätt beslut i livet? Kanske borde jag aldrig ha flyttat hem från första början? Eller skulle jag kanske aldrig börjat rida? Eller skulle jag aldrig gått tillbaka dit?
Jag ångrar ingenting, men ibland undrar jag om jag har valt rätt.
Va judo en dålig idé? Var det en dålig idé att ta på mig ansvaret för vad som betyder mest i hela mitt liv? - Witezz.
 
Sånna här tankar gör mig deprimerad..
 
 

Publicerat den 2012-10-19 - klockan 09:29:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback