Live like there's heaven on earth

 
Idag känner jag mig som en bra människa.
Hade ett matte prov idag innan lunch, jag tyckte det känder bra. Det var typ 2 uppgifter som jag inte var säker på och en utav dem chansade jag!
 
Haha ni vet den där känslan man får när man sitter och klurar och klurar på ett tal, provar olika former och sätt för att få fram ett rimligt svar och sen sedan, från ingenstans bara vet man hur man ska göra.
Undrar om det var så Buddha kände sig när han fick sin uppenbarelse. lol
 
Efter matten var det lunchtime och sedan skulle vi ha haft samhällskunskap, men våran awesome lärare tyckte att vi kunde jobba hemma med det vi gör på lektionerna så jag sitter hemma och äter panpizza nu.
 
Ska till stallet 13.45 men funderar på att ta 12.10 bussen istället, göra klart hela stallet, köra Strumpan och börja  fixa hästarna och packa grejer inför ridlektionen. Sitte roch öveväger för- och nackdelar.
 
Fördelar: Vi slipper stressa och jag kommer känna mig som en god människa.
Nackdelar: Jag kan inte ligga hemma och chilla och jag måste trycka i mig panpizzan..
 
Känns som att fördelarna väger över nackdelarna så ska väl ta och trycka i mig den här pizzan, lämna er och ta mig iväg ut till bussen.
Vill ni veta hur det går på ridlektionen idag? Stay tuned! :)
 

Publicerat den 2012-10-18 - klockan 11:51:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback