Morgonmys

Finn det något mysigare ä att vakna, varm och gosig, och slå på vaknamedthevoice det första man gör? okej näst första - först tittar man mobilen. Dessutom blir det ju bara bättre när dom visar Justin Bieber's nya musikvideo på Beauty and a Beat. Det blir nog en bra dag det här.

Men är inte det lite konstigt förresten, att det första många gör på morgonen är att kolla mobilen? jag menar det första jag gör är att först titta om man har några mess. Efter det tittar jag instagram och sen Twitter. Jag får typ ångest om jag inte tittar twitter och instagram.. Vad beror det på? Jo jag tror att det beror på att om man tillexemepl inte tittar facebook på en hel dag så missar man så himla mycket. Och jag känner nog att om jag inte tittar Twitter och instagram så missar jag så mycket, men jag tror inte det är att jag missar mycket bland mina vänner, utan kändisar som jag följer. På grund av tidskillnaden så lever ju de flesta av dessa kändisar sitt liv medans jag sover.... moget liksom. diss på tidskillnader tycker jag!

Ja, vad händer idag då. Jo jag skulle ha lekt med Johanna men hon fick andra planer så jag får hitta på något annat.. Kanske åka in och titta lite kläder?
 
 

Publicerat den 2012-10-29 - klockan 08:53:57






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback