My decision

hatar sånna här saker. Allt jag vet i nuläget är att jag ska in och köpa halstabletter.
Jag tror att jag åker till stallet - jag tänker såhär:

Om jag inte åker idag, för att kunna bli frisk, så måste jag åka imorgon. Och tänk då om jag var på bättringsvägen men inte helt frisk. Då kanske jag gör det värre genom att åka till stallet imorgon. Därför är det väl bättre att jag åker ikväll och sen jobbar på att bli frisk imorgon. För jag vill inte snora omkring på dressyrbanan och Witezz mååste gå ordentligt innan tävlingen. dvs idag/imorgon och på lördag! Och om jag dessutom ska kunna jobba igenom henne någorlunda så bör jag göra det idag.

Så nu sa jag klä på mi,g fixa mig och åka och köpa halstabletter.
TTYL.

Publicerat den 2012-10-25 - klockan 13:05:15





Sv, jo det är så att han är så hima taggad på hinder så han vet inte vart han ska ta vägen, så det blir ofta så att det blir tav, men även i kurvor, för att han ska da det lite lugnt, och han är bara tävlade ett få tal gånger, men det går bra, Tack för att du frågade så trevligt, och kul att du är med i tävlingen :)

Skit fin blogg <3

2012-10-25 » 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback