Nellie Berntsson

Gah, pallar inte allt snack om att Nellie gav sin åsikt om "Cirkushästar". Det var hennes åsikt - i det här landet har man rätt att ha en egen åsikt.

Jag tycker typ som henne. Asså oerfarna ryttare som inte vet vad dom gör har inget på hästryggen att göra. Speciellt inte utan utrustning.
Jag förstår bilden. Jag vill själv få fina bilder på min häst men man måste veta vad man gör innan man hoppar upp på hästryggen i klänning, utan hjälm och barfota. Ingen sadel inget träns.. Att göra det för att träna, för att ens mål är att kunna rida löst. Eller att du kanske tränar NH, fine. Men inte bara för bildens skull. Det skulle kunna gå så fel.

Men klarar ni inte av en liten 12årings åsikt hur ska ni då klara er resten av livet?
snälla..

Nellie's blogg HÄR.

Publicerat den 2012-10-23 - klockan 15:21:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback