Never regret somethings that made you smile

Det är nu man börjar känna av gårdagens sena kväll.
Jag och Marre var vaken till 03.30, ingen av oss var trött och vi hade sååå mycket att prata om. urmysig dag och natt helt enkelt. Men man märker att det tär på en, 4.5h sömn och en heldag i stallet, stackars personerna i min omgivning. haha. Måste nog erkänna att jag var lite grinig, eller va - nej jag blev grinig när personerna i fråga inte lyssnade på mig. Japp, sängdags i tid framöver. Nu ska jag, ännu en gång, titta på film med broder min.
Vi har kommit varandra sjukt nära på senaste tiden - vi pratar om allt och umgås jätte mycket. Väldigt främmande känsla, men är väldigt glad över det! Både han och Anna är ju trots allt mina småsyskon, dom kommer alltid att finnas där och jag för dom oavsett hur mycket i bråkar!

 
 

Publicerat den 2012-10-31 - klockan 23:03:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback