Poseidon

Filmmys igår med lillebror slutade med att han rullade ut ur mitt rum med magen ful av chips och godis.

Vi tittade på filmen Poseidon, jag såg den på bio med min kusin när jag var mindre, och har ända sedan dess velat se den igen men inte vetat vad den hette, så jag blev ganska glad igår när jag hittade den.
Filmen handlar om ett gigantiskt kryssningsfartyg som träffas av såkallad monstervåg, de vänds upp och ner och en liten grupp passagerare bestämmer sig för att ta sig ut. Sjukt värd att se.

Idag åker jag till stallet och rider min älskling, hon ska få ut och sträcka lite på sig. En lite längre runda med lite längre galopper. Det ska bli mysigt. Sen ska jag och Anna sätta upp trådet på staketet också.Efter stallt åker jag hm och duschar fort sen tar jag nästa buss till Svanberga för att tillbringa natten med bästis. Vi har sjukt mycket att prata om!

Mer update kommer, jag lovar!

Publicerat den 2012-10-30 - klockan 09:42:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback