Making some plans

 
Kan nu bekräfta att även killar kan tycka LOL är bra! Min lillebror älskade den och vi satt båda och kommenterade hur snygga killarna är - hmm är min lillebror lite feminin? Hade en fin konversation med Marre oxå :

hah, lol. #bestfriendtalk

Smider även lite planer med min "brevkompis" från Frankrike om en resa hit för hennes del. Skulle vara superduper kul att få visa henne Sverige. Hoppas det blir något av det, kanske kan Marre få hit sin "brevkompis" också!

Med den här låten säger jag godnatt, imorgon blir det stallet, ska gå omkring i mina ridstövlar hela dagen eftersom att jag inte ens har ridit i dem än och dressyrtävlingen är på sönsdag. För det gills väl inte att jag har suttit uppsutten i ca 2minuter med dem och sen hoppat av och tagit av dom eftersom att jag inte kunde känna mitt ena ben.. hmm, jaja. De är en helt sjukt skön låt, passar i alla lägen, om du vill bli glad, om du är glad etcetc. Enjoy!
 

Publicerat den 2012-10-26 - klockan 23:56:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback