That's how i rolling

 
Sjuk som jag är rullade jag in till Norrtälje i min lillasysters rollerblades med lillebroor.
Vi köpte hem lite tacogrejer och sen rullade vi vidare till hemmakväll, my favorite store! lol.
 
Blev vittne till ett slagsmål av någon idiot som börja slå på en bil, föraren gick ut och sen slog idioten ner föraren.. hmm ja det händer ju inte varje dag i norrtälje, eller? Ja ja, sen träffade jag på Johanna, Alva, andra och Lenize, måste verkligen träffa Alva och Johanna snart, saknar dom som attan!
 
Har lite girltalk med bästavännen Marielle, känns jätte bra att vara vän med henne igen! Saknat henne som sjutton! Hon är en sådär vän som alltid finns där. Vi behöver int umgås 24/7 eller ens prata med varandra i korridoren för att veta att vi alltid kan vända oss till varandra. Sådan vänskap växer verkligen inte på träd så var rädd om den ni som har den!
 
 
 

Publicerat den 2012-10-26 - klockan 20:13:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback