When you feel like giving up,

 
take a moment and and remember why you held on so strong in the first place
 
Det är 1vecka och 2 dagar kvar till dressyr tävlingen, ridstövlarna fick mitt ena ben att domna bort och jag och Witezz gjorde vår hittills sämsta ridlektion ever.

Nästa vecka, söndag den 28, startar jag och Witezz dressyr för första gången. Vi har tränat stenhårt till dess men detkänns som att vi backar - som att jag backar. Vill inte gå in för mycket på gårdagen men kan säga att det slutade med tårar, inte lyckliga tårar.
Mår så sjukt dåligt idag pågrund av igår Jag vet att Witezz förlåter mig men kan jag förlåta mig själv?

Enough with the deadtalk. Skulle ha ridit i ridstövlara för första gången igår men då jag inte kunde känna mitt vänstra ben överhuvudtaget - jag överdriver inte ett dugg - så slutade med att dem åkte av. Ska nu gå omkring med dem lite här och där så att  de töjer sig efter mig. Och hitta ett par nylon strumpor, lol.
 
Idag bär det av till stallet, ska rida ut Witezz med Anna som rider Strumpan. Vi ska cantra en bra sträcka, Sen trava hem. Ganska mysig ridtur ändå, bara jag, min häst och vinden.
 
Plugg nu, hörs
.
 Tumblr_mbg8rf1ujt1r3u7dko1_500_large

Publicerat den 2012-10-19 - klockan 09:06:00





Det kommer lösa sig :) <3

2012-10-19 » 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback