Mitt påsklov

Påsklovet är nu slut (för två dagar sen..hehe) och jag är tillbaka i klassrummet. 
På påsklovet har jag chillat i sängen, chillat i stallet och chillat utomhus. Jag och Alex tog en roadtrip på cykeln ända upp till flygfyren, typ 2km, för att köpa goda nudlar, brieost och kex. Gott!

Witezz har hårdtränat, vi har nu övergått till att träna 5 dagar i veckan, både dressyr och trickträning. vi har ridit ut, tränat dressyr, galopperat, haft kul, bråkat och tränat yoga. Vi har nog hunnit med det mesta.
Hade en hög med läxor som jag tog tag i, i söndags. hehe, och nu kör vi slutspurten i ettan.

Har börjat blogga lite smått nu, uppdaterat när jag har haft något at uppdatera om och har trivts med det. Meningen är väl att jag lite smått tänker börja nu - men vill bara klargöra att det här är en blogg där jag skriver om mina dagar, mina ridturer och mina upplevelser. Om bloggen har en bra statestik är mest en bonus - klart det är kul och man strävar ju alltid efter högre och högre statestik, men jag vill inte ha den där "o juste , måste-skriva-ett-aslångt-åsiktsinlägg-på-min-blogg-så-att-dom-har-något-att-läsa" pressen på mig. Min tanke är mest att utveckla mitt skrivande, nå ut med det jag vll nå ut med och kunna titta tillbaka och läsa mina inlägg när jag är äldre och se vad jag gjorde då, och hur jag och Witezz utvecklas (lite som en dagbok alltså).
 
Hoppas att det är okej med er och att ni fortsätter läsa mna blog lika flitigt som ni har gjort nu ett tag, trots min lilla paus. Ni får jätte gärna kommentera också ifall det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om - har dessutom skaffat ask.fm så där kan ni fråga på om vad ni vill!
 
Jag började påsklovet såhär ↓

...och avslutade det såhär ↓
o
 

Publicerat den 2013-04-09 - klockan 10:18:20





SV: Tack så jätte mycket! :3

2013-04-09 » 15:00:58
» Elin

Vad jobbigt med mer snö! :(

2013-04-09 » 15:19:21

Sjukt fin design! :D

Svar: Tack så mycket! :D
norinjonna.blogg.se

2013-04-09 » 16:30:07
» Ella

Vilken underbar design och blogg du har :D<3

Svar: Tack så mycket! :)
norinjonna.blogg.se

2013-04-09 » 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback