Sadmode activated *pip*

Med tanke på allt som har hänt idag - bråk med Alex, bråk med mamma, äckligt regn ute och till råga på allt har jag fortfarande inte hört något om biljetten.... - så känner jag faktiskt att bloggen får vila. Hade tänkt leverera nårr saftigt inlägg, men som vanligt skjuter jag upp det.

Med tanke på regnet hade jag bara tänkt rida ut Witezz, rida henne i en lång och lös form bara för att röra på henne, men när jag väl red ut hade det slutat regna så arbetade henne lite ändå och passade på att vattenpöls-öva henne! Vi galopperade genom den stora och hoppade över dom små, tihi!

Regn är förövrigt det absolut värsta jag vet, när vi pratar hästväg. Allt blir så äckligt och sunkigt. Det blir lerigt i hagarna, man blir kall. Hästarna blir blöta, kalla och stela som pinnar. Kort sagt så finns det inge bra med regn.....
 
Körde Candlelight en sväng också. Hon, jag, Cissi och Strumpan joggade 4 varv runt travrundan. I ös regnet.. Usch fy bubblan. Candleligt verkade dessutom avsky det lika mycket som jag eftersom att hon som annars brukar va en väldigt frammåt driven ponny, idag gick väldigt segt. Gud va roligt det ska bli att putsa upp selarna inför tävling. hehe.
 

Publicerat den 2013-04-16 - klockan 22:11:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback