Åh vad hemskt

..att vakna upp till spöregn och veta at jag ska sitta i sulkyn idag! För om det är något som inte är roligt så är det att tävla trav när det regnar. Ponnysarna gillar det inte, kuskarna gillar det inte, banan blir till välling och allt blir bara... inte bra! Smhi säger dock inget om regn i Gävle så vi hoppas!
 
Om 20 minuter borde jag vara påväg till skolan, även om det känns fett ovärt att gå dit i två timmar. Well, you gotta do what you gotta do. När jag kommer hem från lunchen lovar jag att skriva minst två inlägg åt er! Ska dessutom försöka jobba litegrann på designen som en stackars flicka väntar på där ute och äta då förståss!
 
 

Publicerat den 2013-08-22 - klockan 08:34:40






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback