Det var inte mitt fel, hehe

Bestämde mig igår, efter många om och men, för att gå upp och leka med skolan ändå. Men... det var som att det inte var guds vilja eftersom att min telefon har stängt av sig under natten och inget larm ringde imorse så vaknade jag klockan 12 istället. Snacka om tur i oturen..
 
Så hela dagen har jag suttit framför datorn och hållt på med en av designerna som ni har beställt. Det är en sak som krånglar, annars är den i princip klar... Har mejlat en mer kunnig person och frågat vad som är fel och väntar nu på svar!
 
Ska efter det här ta och börja göra om min portfolio lite, Alex har lovat att hjälpa mig så nu hoppas jag att jag blir nöjd med den! Tar lördagsgodisskålen i förväg också... Vart väldigt sugen på något sött fastän det bara är fredag!
 
 

Publicerat den 2013-08-23 - klockan 19:23:00






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback