Did you forget...

Hejsan hoppsan! Hela dagen har jag suttit och läst foto-tips på internet och sökt och sökt efter roliga tips och trix! Efter första fotolektionen igår är jag så otroligt taggad på att på riktigt lära mig fotografera! Jag vill lära mig allt om ISO, bländare och sådant tjafs! Jag var så inne i läsandet att jag helt glömde bort er, men ni är ju vana med min kassa bloggning så ingen skada skedd, right!

Just nu sitter jag på bussen till stallet! Idrottsläraren släppte oss tidigare idag vilket passar mig perfekt eftersom att jag då kunde ta 14.50 bussen! Witezz ska få komma ut och sträcka på benen och tack vare idrottsläraren får nu Bolle också komma ut en sväng! Inga långa rundor utan bara en liten sväng runt granö liksom! Kameran är självklart med så kanskr kan jag visa något kort där jag använt mig av mina nya kunskaper!

Publicerat den 2013-08-27 - klockan 15:45:47






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback