Friends are like stars. You can't always see them, but they're always there

"Älskade Marre, vad jag har saknat dig, oss, allt vi hade och har! Alla våra timmar i telefonen där allt vi sa egentligen kunde sammanfattas på några ynka minuter. Alla våra dramatiska samtal om killar, kompisar och hästar. Vi har inte alltid samma åsikt, men vi stöttar varande genom eld och vatten ändå! Du är min bästa vän, okej?"
 
Efter en klippning jag är mer än nöjd med fick jag skjuts av Alex bort till stationen och hann precis med bussen hem till Marre! Vi började direkt, började prata om saker jag inte pratar med någon annan om, alls! Vi pratade om andra tjejer, andra killar, våra hästar och andras hästar, allt helt enkelt! Åh vad jag har saknat det, saknat att bara babbla och babbla non-stop om saker som ingen egentligen bryr sig om, men man lyssnar ändå! Vi satt ett bra tag och snackade om våra hästar, allt som har hänt sedan vi sågs sist, hur mycket allt har förändrats! Allt slutade med att vi satte oss på hennes rosa moppe och begav oss iväg till hennes hästar.
Vi fotade, klappade, gosade, diskuterade, myste och klagade. haha! Jag träffade hennes föl, Chaplin och även Tildes hästar som går i samma hage! Så söta de var allihopa, man smälter ju när man ser föl oavsett vem det är!
 
Vi pratade om skolan, och gjorde upp lite planer inför hösten, det är nämligen så att jag och Marre måste börja träffas mer, och så är det bara! punkt slut. Marre är min bästavän, har alltid varit och kommer alltid att vara, tack föratt du finns i mitt liv!
 
 
 

Publicerat den 2013-08-19 - klockan 23:32:18






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback