Jag är hemma!

Har varit hemma en stund nu, och hälsat på hästarna innan dess. Alla har fått sina små presenter och jag har dessutom tittat på ett av mina favoritprogram, Hells Kitchen. Nu ska jag sova, vila ut kroppen lite efter all värme, sol och alla promenader innan jag åker till stallet och fortsätter med mitt liv precis som i vanlig ordning.

Jag har svarat på alla mejl angående designers och header, och ännu en gång vill jag säga att jag gör detta för skojs skull, på min egna fritid. Jag har inte mycket tid då jag bara sitter hemma och jag har även förklarat för er som mejlar att det är kö. Det är väldigt, väldigt många som är intresserade av en design eller header, och tro mig. Rom byggdes inte på en dag, inte heller en design. Det tar tid att göra det efter era egna önskemål! Så jag ber er att sluta mejla mig sjutton gånger om när jag kommer börja, för jag mejlar er när det börjar bli dags! OKEJ?
 

Förlåt för min rage... Jag älskar att göra designer åt er, det gör jag, men jag har en ganska full inkorg med flera intreserade dagligen, och när tio av dom mejlen är från folk som undrar när jag ska börja, så börjar man undra om ni har läst det jag skrev i första mejlet... Jag försöker att svara på ert mejl så utförligt jag bara kan och dessutom hänvisa till den här sidan! Där står allt ni behöver veta, vilke tunderlättar både för er och för mig!
 
Här har ni en liten hint i form av bilder på vad vi har hittat på för skoj i Spanien, men fler bilder och ett mer utförligt inlägg kommer! Sov gott!
 
 
 

Publicerat den 2013-08-15 - klockan 23:54:16






Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback