Man behöver sådana dagar också!

 
 
Har legat på stranden från det att jag vaknade, vilket jag förresten gjorde klockan 12.15. hehe. Solen har stekt, vattnet har varit varmt och jag och min syskon har regerat i vattenrutchbanan! Ibland måste man få lov att vara litet barn igen!

Vi har tagit några dagar off från stallet innan vi åker till Barcelona. Mamma har semester och lite familytime måste man ju hinna med. Så tills på torsdag är stranden mitt hem. Witezz, Bolle och Preztige blir i mån av tid tömkörd av Cissi, annars får även dom lite semester. Jag tror inte att dom klagar!
 
Men nu blir det ännu mer familytime. Vi ska äta lite middag och sen gå på bio, vi ska se Monsters University - som jag sa, ibland får man lov att vara barn! haha!

Publicerat den 2013-08-06 - klockan 17:30:00





» Kajsa

Underbara bilder :)

2013-08-07 » 01:08:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din email:


Din blogg:


Din kommentar:

Trackback